Giresun Üniversitesi Öğrencileri Paylaşım Alanı

Daha iyi bir Giresun Üniversitesi için...
 
AnasayfaAnasayfa  PortalliPortalli  TakvimTakvim  SSSSSS  Kayıt OlKayıt Ol  AramaArama  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş | 
 

 biyolojik vaka:)

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
ilkşen55
Misafir



MesajKonu: biyolojik vaka:)   Salı Ağus. 21, 2007 12:43 am

slm bnde bu sene giresun üniv.e geliorum ya neden hiç fen edebyat fakültesinn resmleri yok çok merak diyorum biyolog adayıyım hehe Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: SLM   Çarş. Ağus. 22, 2007 12:12 am

ilkşen55 demiş ki:
slm bnde bu sene giresun üniv.e geliorum ya neden hiç fen edebyat fakültesinn resmleri yok çok merak diyorum biyolog adayıyım hehe Smile

bence şimdilik görme gelince görürsün biraz merak et gelince kaydınızı biz yaptıracaz zaten o zaman püf noktaları anlatırız sana merak et merak.....Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ilkşen55
Misafir



MesajKonu: bayrampaşalıı :)   Çarş. Ağus. 22, 2007 11:45 am

güzel bi yermi onu söleyin barii güzelse alışmam daha kolay olur ondan şeettim Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
cikburak
Teğmen
Teğmen
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 228
Yaş : 31
Nerden : ...
Job/hobbies : ..
Uğraşıları/zevkleri : ..
Kayıt tarihi : 22/08/07

MesajKonu: Geri: biyolojik vaka:)   Perş. Ağus. 23, 2007 9:06 am

ilkşen55 demiş ki:
güzel bi yermi onu söleyin barii güzelse alışmam daha kolay olur ondan şeettim Smile
Laughing merak etme için rahat olsun sevmesende alışırsın zamanla :D kayıt günü reis 55 orda yardımcı olcak size ,bende bahcede sigaramı içicem herzmankı gibi Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.ozturkler.com
ilkşen55
Misafir



MesajKonu: slm   Perş. Ağus. 23, 2007 12:48 pm

reis ve sen öğrencimisiniz anlamadı ben Smile alışcaz mecbur orası kesn zaten Laughing[b]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: biyolojik vaka:)   C.tesi Ağus. 25, 2007 11:49 am

nasıl yani yaaa ii deelmi enemmmmmm netcem ozman yaaa ühüühühüCrying or Very sad Crying or Very sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
TanerCic
Misafir



MesajKonu: Geri: biyolojik vaka:)   Perş. Ağus. 30, 2007 10:38 pm

idirr idirr okulumuss tabi daha yeni yeniii sizler için okulu dahada güselleştiriolarr.....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: biyolojik vaka:)   Cuma Ağus. 31, 2007 10:02 am

hmm alla rası olsun ozman onlardan =))Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ACEMİ
Misafir



MesajKonu: DERS KAYIT TARİHİ   Perş. Eyl. 06, 2007 10:57 pm

HERKESE SLM BENDE KAYDI YAPTIRDIM FEN EDEBİYAT BİYOLOJİ BÖLÜMÜNDEYİM AMA Bİ SORUM OLCAK DERS KAYIT TARİHİ NE ZAMAN BİLENİNİZ VARMI VARSA LÜTFEN SÖYLESİN
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
TWISTER
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 26
Nerden : um_t
Kayıt tarihi : 17/08/07

MesajKonu: Geri: biyolojik vaka:)   Cuma Eyl. 07, 2007 8:47 pm

ACEMİ demiş ki:
HERKESE SLM BENDE KAYDI YAPTIRDIM FEN EDEBİYAT BİYOLOJİ BÖLÜMÜNDEYİM AMA Bİ SORUM OLCAK DERS KAYIT TARİHİ NE ZAMAN BİLENİNİZ VARMI VARSA LÜTFEN SÖYLESİN
13 21 eylül tarihleri arasında
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: biyolojik vaka:)   Cuma Eyl. 07, 2007 9:05 pm

iyide biizm direk degilmi yani yaptırmaıs gerekmiyoki öle degilmii scratch
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
TanerCic
Misafir



MesajKonu: Geri: biyolojik vaka:)   Cuma Eyl. 14, 2007 11:50 am

yaptırıcaksın herhalde:S
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: biyolojik vaka:)   Paz Eyl. 16, 2007 11:52 am

GİRESUN GERCEKTEN GÜZEL BİR KENT .TABIKI NE ARADIGINI BILENE.BURDA YOK DISKO BAR EGLENCEM DIYORSAN EN FAZLA ZEUS ROKSY.AMA SEHIR MANZARA TARIH ACISINDAN HARIKA BIR YER. MEMLEKETIM DIE DEMIYOM.CENNETIN YER YUSUNDEKI YANSIMASI DESEM KISACA..(YERSEN)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
F.Lampard
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 13
Yaş : 32
Nerden : stamford brıdge den bildin mi,john teryy kankam olur :D
Job/hobbies : :D
Uğraşıları/zevkleri : herşey ilgi alanıma girer
Kayıt tarihi : 23/08/07

MesajKonu: Geri: biyolojik vaka:)   Cuma Ekim 19, 2007 8:07 pm

GİRESUN DOKTAN Bİ YER.GECE GUNDUZ YAGMUR...KURESEL ISINMAYMIS.GİRESUN KURESEL ISINMANIN UGRAMADIGI BI YER.BEN ISINMAK ISTIYORUM ABAI NE BU SUREKLI HAVA KAPALI,İNSANIN İÇİ KARARIYOR.DENIZMIŞ,ANASI BOL OLAN DENİZ Laughing YEŞİLLİKMİŞ,FINDIKTAN BAŞKA AĞAÇ GORMEK ISTIYORUM Laughing OFFF 4 SENE NASI DAYANDIM ŞU GUDUBET YERE ANLAMADIM...Mad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
mefta
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Mesaj Sayısı : 6
Nerden : mefta
Kayıt tarihi : 02/09/07

MesajKonu: hıh   Perş. Kas. 01, 2007 3:17 pm

Mad sen neden sevmedin giresunu allah bilir senin geldiğin yerde ot bile bitmez be çölcü Evil or Very Mad süper bi kerem giresun ohhhhhhhh sevmeyen çatlasın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
F.Lampard
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 13
Yaş : 32
Nerden : stamford brıdge den bildin mi,john teryy kankam olur :D
Job/hobbies : :D
Uğraşıları/zevkleri : herşey ilgi alanıma girer
Kayıt tarihi : 23/08/07

MesajKonu: kısasa kısas   Cuma Kas. 09, 2007 8:14 pm

ben dalamandan geldım,Allah a cok şükür denızı de var yesıllıgı de.havaalanı da var hatta.hanı sız ıstıyosunuz ya :D basbakan a demısler ''basbakanım havaalanı ıstıyoruz'' basbakan da ''koye ucak mı ındırelım'' demıs.yorumu sana bırakıyorum.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
biyolojik vaka:)
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Giresun Üniversitesi Öğrencileri Paylaşım Alanı :: Giresun Üniversitesi Paylaşım Portalı :: Ziyaretçi Defteri-
Buraya geçin: